RAPFARSI

RAPFARSI

دانلود جدیدترین آهنگ های رپ و مصاحبه های رپ
RAPFARSI

RAPFARSI

دانلود جدیدترین آهنگ های رپ و مصاحبه های رپ

متن مصاحبه کی.آر.اس-وان با اسم کریسنا رپر آمریکایی



گرد آوری شده توسط تیم تالار رپ


متن مصاحبه کی.آر.اس-وان با اسم کریسنا رپر آمریکایی

مشخصات:
کی.آر.اس-وان با اسم کریسنا رپر آمریکایی 49 ساله با حدود 2 متر قد که اخیرا مصاحبه ای در مورد فرهنگ هیپ هاپ در امریکا انجام داده که شما رو به خواندن ترجمه این مصاحبه دعوت میکنم.
کی.آر.اس-وان به خودش لقب «یک معمار فرهنگ هیپ هاپ» می دهد٫ می گوید افریکا بامباتا «تنها آفریننده ی هستی فرهنگ هیپ هاپ» است.
بعد از پرسیده شدن درباره ارتباطش با زمینه ی اجتماعی٫ زمینه ی سیاسی٫ و تولد رسمی هیپ هاپ در دهه ی 70 ٫ در مصاحبه ای با ولد تی وی٫ کی.آر.اس-وان به تعدادی موضوع اشاره کرد از جمله نبودن احترام برای هیپ هاپ در امریکا٫ کششی که پابلیک انمی برای بچه های انقلابی داشت و موضوعات بیشتر.


  

شاعر برانکس٫ نویورک با گفتن این شروع کرد که بودن بخشی از امریکا هیچ وقت برای هم نسل های خودش یک هدف نبوده است. بعد این سوال را پرسید که چرا به عنوان یک هنرمند هیپ هاپ الان برای به دست آوردن پول باید به کشوری مانند سویس سفر کند.
بر اساس کی.آر.اس-وان هیپ هاپ توسط دولت در کشوری مانند سویس بیشتر از ایالات متحده مورد پذیرش قرار می گیرد.

کی.آر.اس-وان گفت: «پدران و مادران ما برای بودن بخشی از امریکا روی دست و زانوهایشان بودند. ما هیچ وقت بخشی از آن نبودیم٫ هرگز.. سیاه ها و لاتینی ها بدتر از بقیه این را می فهمند. ما در امریکا بدتر از بقیه این را می فهمیم. اما مردم سفید پوست در امریکا نیز شروع به نگاه کردن کردند. و فقط یک احساس عدالت. این شکل بود ٬یک دقیقه صبر کن٫ چرا طوری است مثل این که باید این طور باشد؟٬ و این زمانی بود که هیپ هاپ منفجر شد. با پابلیک انمی که مینستر فراکان از نیشن آو ایزلام را ارائه می کرد. و همه شنوندگان آنها بچه های سفید بودند.. می شود گفت دولت اینجا (سویس) به هیپ هاپ آسان می گیرد. به عناصر آن. برکینگ در خیابان ها٫ گرفیتی بر دیوار٫ مردم در حال رپ کردن. نمی توانم در امریکا پول به دست بیاورم. من چرا اینجا هستم؟ سال 2013 است٫ بسیار خوب. چرا کی.آر.اس در سویس است و نه در اوهایو.. رهبر سیاسی اوهایو به من احترام نمی گذارد.»

کی.آر.اس-وان همچنین درباره ی یکی از بنیان گذاران هیپ هاپ صحبت کرد٫ افریکا بامباتا. در حالی که درباره ی بامباتا صحبت می کرد٫ این رپر آشکار کرد که هیپ هاپ کاری بدون مطالعه و بدون آمادگی نیست آن طور که یک شبکه مثل ام تی وی احتمالا باعث شد مردم این طور فکر کنند٫ و برعکس یک حرکت آگاهانه و با دقت برنامه ریزی شده بود.

او گفت: «چیزی که این حرکت را ساخت٫ چیزی که همه این ها را پیش هم آورد یک مرد به نام افریکا بامباتا است. او تنها آفریننده ی هستی فرهنگ هیپ هاپ است. به من یک معمار فرهنگ هیپ هاپ می گویند چون من آن را دوست داشتنی کردم. اما افریکا بامباتا اولین نفر بود که به همه ما گفت٫ ٬همگی بیایید زیر این پرچم به نام هیپ هاپ. و ما خود را زولو نیشن خواهیم نامید. اما واقعا٫ این هیپ هاپ است. این چیز جدیدی است که ما آن را در این دنیا به وجود خواهیم آورد.٬ این آگاهانه بود. هیپ هاپ هرگز یک اشتباه نبود.. آن ضابطه ها: صلح٫ اتحاد٫ عشق و خوش گذراندن. آن ها ضوابط فرهنگ جدیدی به نام هیپ هاپ شدند. افریکا بامباتا پیوسته با ما ملاقات می کرد. این چیزی بر حسب تصادف نبود. ما فقط سر چهارراه رپ می کردیم. این داستان ام تی وی است. تاریخ هیپ هاپ واقعی٫ افریکا بامباتا همه را می نشاند و می گفت ٬گوش کنید٫ همه سیاه٫ سفید٫ قرمز٫ زرد احمقانه است. ما همگی انسانیم. بیایید با هم به آن برسیم»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.