RAPFARSI

RAPFARSI

دانلود جدیدترین آهنگ های رپ و مصاحبه های رپ
RAPFARSI

RAPFARSI

دانلود جدیدترین آهنگ های رپ و مصاحبه های رپ

آهنگ کربن از رضا پیشرو ” جهت فروش”

آهنگ کربن از رضا پیشرو

 این آهنگ از آلبوم ریل بوده و در حال حاظر جهت فروش قرار داده شده  و در دسترس عموم نمیباشد . رپ و هویت این کلمه در گرو  ایجاد بازار پشتیبانی از آرتیست هاست لذا در صورت تمایل از لینک زیر اقدام به خرید آهنگ کربن با قیمت 10 هزار تومان کنید تا از این آرتیست قدیمی رپ فارسی حمایت به عمل آوریم .

سایت هایی که اقدام به بخش این اثر کنند و همچنین افرادی که اقدام به دانلود این آهنگ بدون رضایت صاحب اثر نمایند ضربه بزرگی به پیشرفت این سبک و مهمتر از آن به آرتیست مورد علاقه خود زده و باعث دل سرد شدن این افراد در جهت پخش کارهای جدید خود میشوند. لذا تا زمان پخش عمومی اثر از دانلود آن توسط رسانه های نا معتبر اجتناب کنید .

Pishro – Carbon
Music Produced By Reza Pishro

Mix&Master & Produced By Mehdi Roham

برای خرید کلیک کنید

برای شنیدن دمو  آهنگ کربن از طریق پلیر زیر اقدام کنید :

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

به شما این اطمینان را میدهیم در صورت همراهی با رسانه رپ فارسیو کانال تلگرامی ما به محض انتشار رسمی و عمومی این اثر آن را در  اختیارتان قرار خواهیم داد . رسانه رپ فارسی بزرگترین سایت پخش موزیک و نشر خبر در ایران میباشد .

فروش فصل اول کتاب چگونه رپ کنیم ادامه دارد

فروش فصل اول کتاب چگونه رپ کنیم ادامه دارد

برای خرید این کتاب به تنهایی میتوانید با مراجعه به لینک و انتخاب گزینه ی مورد نظر با پرداخت 4000 تومان لینک دریافت کتاب رو دریافت کنید.
کسانی که از پیشخرید جا مانده اند نگران نباشند
شما همچنین میتوانید با انتخاب گزینه ی مورد نظر نسخه ی گلد(کتاب به همراه ساند ترک ها) رو با قیمت 6000 تومان همراه با لینک مستقیم دریافت کنید.
برای کسانی که نسخه ی اصلی کتاب رو مطالعه کردند و فقط ساند ترک ها رو میخواهند میتوانند با انتخاب گزینه ی مورد نظر و پرداخت 2000 تومان تمام ساند ترک های کتاب رو با لینک مستقیم دریافت کنند.
:zap:توجه داشته باشید برای جلوگیری از خطاهای احتمالی پرداخت حتما ای میل خودرا وارد کنید.
:boom:بعد از پرداخت حتماً و حتماً روی گزینه تکمیل پرداخت کلیک کنید تا وارد بخش دانلود شود.
:point_down:

استفاده های کلمه مخاطب در رپ


کلمه ی مخاطب امروزه در موارد مختلفی استفاده میشه


مخاطب ورزش،مخاطب سینما،مخاطب موسیقی و.....

در بین همه ی این موارد در کشور ما،
مخاطب موسیقی مظلوم تر از سایر مخاطباست، حالا میخواد سبک موسیقی پاپ باشه و شما به عنوان یک مخاطب اجازه ی حضور در کنسرت هنرمند مورد علاقت رو پیدا نکنی،یا سبک رپ باشه و شما از هر لحاظ به خاطر دنبال کردن این سبک،مورد تمسخر و کم توجهی قرار بگیری...
وقتی بعد از 15 سال ،هنوز اجازه پخش کارهای مرتبط با رپ از رسانه ملی صادر نشده ،وقتی بین مادر و پدرها و متولدین دهه 50، این سبک موسیقی منفور هست، وقتی اکثر ارتیستای این سبک به دلیل بی اعتنایی به هنرشون و به دلیل سرکوبشون توسط نظام،مجبور به خروج از وطنشون میشن، وقتی تنها راه برقراری ارتباط با هنرمند؛گوش دادن به موزیک منتشر شده اون از طریق هندزفریه؛ پس بی راه نگفتیم که سبک رپ و مخاطبینش در ایران مظلوم واقع شدند...
اما باید توجه کرد که ارتیست های رپ فارس؛چندین برابر مخاطبین مورد بی مهری و بی اعتنایی قرار گرفتند؛
رپکن های ما؛ نه تنها منبع درامد مشخص و معینی از فعالیت در این سبک موسیقی ندارند؛
بلکه اکثر اونها؛ منابع مالی خودشون رو صرف فعالیت در این سبک کردند; و تنها به خاطر عشق و علاقه ای که به این سبک و مخاطبینش دارند،انگیزه لازم برای فعالیت رو پیدا میکنند....
ما به عنوان یک مخاطب،وظیفه داریم که از سبک رپ حمایت کنیم ؛ و نه از یک یا چند ارتیست خاص؛
قبل از اینکه به دعوا و جدال و بحث به خاطر اختلاف نظر با همدیگه بپردازیم؛
قبل از اینکه به خاطر تعصب بیجا ، به شعور و شخصیت همدیگه توهین کنیم؛
(((به این توجه کنیم که ما همگی یه نقطه اشتراک مهم داریم و اون مخاطب رپ پارسی بودنه)))

موقعیت‌ و فرهنگ هیپ‌هاپ در ایران و جهان


موقعیت‌ و فرهنگ هیپ‌هاپ در ایران و جهان
باتوجه به مشروعیت هیپ‌هاپ در محافل آکادمیک دنیا و استفاده از رپ در دیگر هنرها؛ چرا برخی هنرمندان کشور واکنش‌های تندی نسبت به این سبک موسیقی دارند؟ آیا امکان تدریس آکادمیک رپ در ایران وجود دارد؟
رپ به‌عنوان یکی از زیرشاخه‌های هیپ‌هاپ، حضور متاخری در فرهنگ موسیقایی ایران دارد. سابقه‌ی حضور این سبک در ایران گرچه به بیش از 15 سال می‌رسد اما هیچ‌گاه این حضور رسمیت نداشته و همواره در مرزهای زیرزمینی و غیرقانونی در گردش بوده است. و اینک در پایان یک دوره‌ی نسبتا طولانی برای رسمیت یافتن یک سبک موسیقیایی در کشور؛ مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد از ارایه مجوز به این سبک موسیقی خبر داده است. گرچه سخنان پیروز ارجمند؛ واکنش‌های مختلف و گاه تندی را حتی در جامعه موسیقی به‌دنبال داشت اما چنین عقب‌نشینی در حذف یک سبک موسیقی جهان‌شمول؛ خود جای بحث و خوشحالی دارد.

بیشترین جبهه‌گیری اهالی موسیقی که احیانا مخالفت‌های اجتماعی و سیاسی را به دنبال خواهد داشت؛ به ماهیت این موسیقی بازمی‌گردد. رپ چیست و فرهنگ هیپ‌هاپ چه سنخیتی با فرهنگ ایرانی دارد. ادامه بزودی

برسی آهنگ مستقل از فدایی

Fadaei Mostaghel

اولش فکر میکردم یه ترک چرت و بی معنی بیرون داده،فقط یه مشت جمله رو چیده پشت هم با یه بیت خیلی شلوغ و حوصله سر بر... ولی خب...پیش خودم گفتم بعد از این همه سکوت نمیاد خودش رو خراب کنه.

پس حتما باید معنی داشته باشه،پس عمیق تر شدم دیدم که جواب سوالمو بم داد "بدون همیشه جواب تو خود مساله اس".

 مساله مستقل شدنه.

مساله خارج از کلیشه شدنه.

مساله پیشبینی حوادث و با هر حرکت کیش نشدنه.

مساله قبول کردن وضع خراب زمانه و تسلیم نشدنه.


پیشنهاد میکنم کتاب ماهی سیاه کوچولو رو مطالعه کنید بعد آهنگ رو گوش کنید و  ادامه این مطلب رو بخونید.


اما جواب به این مساله چی بود؟ "ماهی کوچولوی سیاه‌م ، لای ماهی سفیدا." ‌ ‌ ‌


ماهی سیاه نماد یک یاغیه ، یکی که دوست داره ورای کلیشه زندگی کنه،دوست داره بمیره ولی با یه فکر مستقل.فکری که با مرگش تازه زنده میشه ، که بتونیم صداش کنیم اون زنده مرده!! ‌‌ ‌

‌‌

‌‌ ‌

ماهی سفیدها نماد همون مردم عادیِ گیر کرده در کلیشه ها و روزمرگی ها هستند.


داستان از این قراره که یه ماهی پیر دوازده هزار از بچه ها و نوه هاشو دوره خودش جمع میکنه و یه قصه میگه براشون.


قصه ی یه ماهی سیاه کوچولو که توی یه جویبار زندگی میکرده و یه روز تصمیم میگیره بره تا ته جویبار ببینه چه خبره.


خلاصه توی راه با کلی سختی مواجه میشه ولی آخر سر میرسه به دریا و اونجا میمیره.


قصه که تموم میشه یازده هزار و نهصد و نود و نه تا ماهی شب به خیر میگن ولی یه ماهی کوچولوی سرخ از فکر دریا خوابش نمیبره!


دقیقا بحث ما همینه که کافیه بری تو فکر یه چیزی تا اونو از نو بسازیش و بتونی ادامه ش بدی.


فدایی در مستقل نقش راوی داستان رو داره ، نقش همون ماهی پیر رو داره و طرفدارش همون دوازده هزار تا ماهی کوچیک هستند که از بین اونا فقط یه نفر به داستان اهمیت داد.


چه خوبه شما که خواننده این مطلبی اون تک ماهی باشی،مستقل باشی.


مشاهده کامل مطالب در سایت رپ فارسی


برگرفته از رسانه بی تی اچ

سایت رپ فارسی

سایت رپ فارسی

 

در حال حاظر 2 سایت با این نام در اینترنت و دنیای موسیقی رپ همکاری میکنند .

 

لازم دانستیم توضیحاتی در مورد این 2 سایت ذکر کنید تا مخاطبان را از اشتباه و کیفیت خدماتی این 2 سایت و برتری های آن ها نسبت به هم اگاه کنیم .

 1 : RAPFAR30 

 

 سایت با دامنه رپ فار30 از سال 2013 شروع به فعالیت خبری و نشر موزیک کرد . و تابحال خدمات فراوانی را در این حیطه انجام داده اما به گفته مدیدان این سایت به علت نشعله کاری و کارمندبودن و عدم توانایی پرداخت هزینه های گزاف سرور از گسترش آن کاهش یافته اما در زمینه خبری و پخش یکی از قدرتمند ترین رسانه های حال حاظر میباشد . 

 

  مدیر رپفار30 :قرار بر گسترش 3 ساله سایت بود که متاسفانه با کمبود منابع مالی روبرو هستیم و خرج زندگی بسیار زیاد شده  ،قصد داشتیم سایتی همانندساندکلود ایجاد نماییم و طرح خود را چندین بار بیان کردیم اما کسی حاظر به سرمایه گذاری نشد این اواخر مطلع شدم که سایت بیست رپ در شرف انجام این طرح هست و سرمانه چند میلیونی برای اون اختصاص داده خوشحالم که کسی تونست این کار رو انجام بده هرچند قصد اصلی مازیار ادمین سایت بیست رپ جذب پول هست و مطمینا اسیب مستقیمی به رپ میزنه اما خوشحالم که ایده ما داره تحقق پیدا میکنه .

 

RAPFARSI : دومین سایت که از سال 2017 مشغول به کار شده با دامنه RAPFARSI  در دسترس است . متاسفانه طبق شنیده های بنده این سایت برای چند نفر میباشد که هزینه گزافی برای گسترش آن در مدتی کوتاه انجام داده اند به شکلی که بیش از 70 هزار کاربر در تلگرام را خریداری کرده اند و مشغول بیزینس آهنگ و معرفی ارتیست ها هستند متاسفانه با همه خوبی هایی که این سایت دارد اما پول قاعده بازی را بر هم زده  و بسیاری فکر میکنند این سایت همان سایت قدیمی و کار کشته است که در حال حاظر با نام جدید فعالیت دارد !!!

 

برای ورود به سایت رپفاسی بر روی نوشته پایین کلیک کنید 

سایت رپ فارسی

آلبوم ساخت ایران از علی قاف با همراهی داریوش , بیداد و رض ” ملتفت “

آلبوم ساخت ایران از علی قاف با همراهی داریوش , بیداد و رض ” ملتفت

لیست آهنگ ها – سراب – مشتی – جیب

نام هنرمند: علی قاف -داریوش – بیداد – رض
نام آلبوم: ساخت ایران
میکس و مسترینگ : مهدیار آقاجانی
آهنگساز :  مهدیار آقاجانی
جلد :  مهدیار آقاجانی

 تعداد ترک:  3


http://3rapfar30.com/%d9%82%d8%a7%d9%81/

فلو چیست ؟

فلو (جریان رپ) به دو بخش اصلى تقسیم میشه ؛ رایم و ریتم


در این بخش قصد دارم خیلى ساده به قضیه رایم نگاه کنیم.

رایم همون قافیه هاى رپ هست که باید از نظر وزن رعایت بشه.

حالا این رایم ها میتونه وسط مصرع قرار بگیره (Internal ryhme) و میتونه آخر مصرع قرار بگیره (Matching verse end) دقیقا مثل چى..؟ دمتون گرم مثل قافیه هاى معمول که هممون میشناسیم. پس یه نکته که الان فهمیدیم چیه؟ اینکه یکى از تفاوت هاى رایم و قافیه اینکه رایم تو وسط مصرع هم میتونه بیاد اما قافیه حتما باید آخر مصرع بیاد.

اصلا همین اینکه اجازه داریم رایم رو تو قسمتى به جز قسمت پایانى مصرع استفاده کنیم باعث میشه بتونیم فلوهاى مختلفى داشته باشیم چرا..؟ چون میتونیم به گونه هاى مختلف رایم بچینیم که بهش میگن چیدمان رایم، همون اصطلاحى که همه باهاش کلاس میزارن